Mistrzowskie triki w fotografii odzieży

Oczami nie tylko jemy, ale i kupujemy. Efektowna prezentacja produktów wspiera sprzedaż i towarzyszące sprzedaży działania. Ale jak wykorzystać potencjał drzemiący w prezentacji, gdy w sklepie internetowym oferujemy ubrania? Oto mistrzowskie triki w fotografii odzieży. Zainspiruj się przykładami z popularnych sklepów i poradami od ekspertów, którzy od blisko 10 lat realizują sesje produktowe.

Przykłady zdjęć odzieży ze sklepów internetowych

Gdzie szukać inspiracji dla ciekawszych zdjęć ubrań? Oczywiście u najlepszych, czyli u firm, które od lat z sukcesami działają w internecie. Każdy, kto kiedykolwiek kupował ubrania czy dodatki online, potrafi błyskawicznie wymienić choć kilka takich marek, a osoby kupujące w sieci regularnie, bez trudu wskażą również poprawne adresy do ich e-sklepów. 

By dowiedzieć się, jakie zdjęcia butów i pozostałych części garderoby królują na stronach topowych marek, wystarczy odwiedzić ulubiony sklep z ubraniami. Kolejny krok to obejrzenie fotografii pojawiających się na głównej stronie i w kategoriach sklepu. Gdy już je obejrzymy, zastanówmy się, czy potrafimy wskazać kilka podobieństw między różnymi zdjęciami. 

Prawda, że na zdjęciach pojawiają się inne ubrania, ale sposób ich zaprezentowania często się powtarza? Mówiąc o sposobie prezentacji, mamy na myśli np. ułożenie ubrań i obecność modelek przybierających podobne pozy. Gdy uwzględnimy te czynniki, możemy wyodrębnić kilka powielanych typów fotografii. Chętnie stosowane w e-sklepach są zatem zdjęcia:

  • z udziałem modelek (ubrania prezentowane na modelkach),
  • na wieszakach (ubrania wiszące na wieszakach),
  • na manekinach (ubrania prezentowane na manekinach),
  • na płasko (kompozycja ubrań ułożonych na płaskiej powierzchni)
  • i zdjęcia detali (zbliżenie na ubrania w celu pokazania szczegółów).

Sesja zdjęciowa z profesjonalnym wsparciem 

Pierwszy mistrzowski trik w fotografii odzieży to wybór sprawdzonego oraz znanego przez kupujących rodzaju zdjęć. W sklepie online zdecydować można się na dwa lub trzy rodzaje i konsekwentnie je stosować albo pozwolić sobie na większą swobodę i urozmaicenie. Kiedy rodzaje fotografii zostaną wybrane, pora na ustalenie szczegółów sesji. Na tym etapie warto skonsultować się z profesjonalistami ze studia fotograficznego. 

Specjalistyczna wiedza z zakresu fotografii połączona z doświadczeniem z branży fashion to solidne podstawy, na których pewnie można oprzeć sukces swojego projektu. Już na samym etapie konsultacji eksperci ze studia fotograficznego przekazują cenne wskazówki dotyczące realizacji sesji i pozwalają spojrzeć na projekty z mistrzowskiej perspektywy. Zamiast uczyć się na własnych, kosztownych błędach, lepiej od razu skorzystać z profesjonalnego wsparcia i osiągnąć sukces bez stawania na głowie.

Podsumowanie – efektowne zdjęcia ubrań krok po kroku

Podsumowując:

  • wykonanie efektownych zdjęć butów, ubrań i dodatków warto zacząć od poszukania wartościowych inspiracji. 
  • Kolejny krok to zapoznanie się z popularnymi i sprawdzonymi rodzajami zdjęć oraz wybór typów fotografii najlepszych dla swojego sklepu. 
  • W skutecznym doborze fotografii i realizacji sesji nieocenione jest wsparcie specjalistów.

Zapraszamy do odwiedzenia strony fp360.pl i do zapoznania się z ofertą tego studia. Więcej o fotografii odzieży znajdziesz na: https://fp360.pl/fotografia-odziezy-przyklady-ze-sklepow-internetowych/

Podobne posty

Leave a Comment